14 april

kom hem för ett tag sen efter en dag på stan med antony, har njutit av solen och tog en glass :) möte julia och hennes boy också sen vart det att kolla lite överallt och jag hitta grejer jag ska köpa när jag fått min lön. ge mig den nu ;o! drog till kumla och satte oss och snacka sen tog jag cykeln hemåt och jag har nyss kommit ur duschen. grymt skönt som vanligt! jo bara för att nämna så hade jag, min mentor och en annan samtal i skolan i dag, ska lägga upp en studieplan till mig och allt kommer bli skit bra. kommer fixa detta grymt bra dels för jag bara måste. sen förut när jag kom hem sa mamma att hon pratat med huddoktorn i dag, en kallelse eller nya recept på g. tack tack!



MASKINEN ♥
du betalar - njuter - skriker
men jag skiter i dig
Vet att du vill de, gör de
jag ba' spy på ditt beat
du vill ha mig men jag skiter, åh!
skiter i dig
inte bry mig ett skit - jag bara spyr i ditt face.
ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vet att du..

låten är fortfarande äckligt bra i mina öron ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih dax att kanske fixa plugget nu?....

2010-04-14 @ 22:38:10
Postat av: agnes

ja såklart jag ska det! men eftersom jag inte vill ha NÅGOT från ettan hänga efter mig till tvåan så har jag själv valt att få lägga upp en studieplan så det blir mer plugg fram till sommarlovet. jobbigt men kommer kännas jävligt bra efter att ha allt klart :)

2010-04-14 @ 23:09:40
URL: http://iwritethisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0