12 april


jag trodde aldrig att våren skulle komma men här är den! YEEEES.

nu har skolan börjat på allvar igen, hela veckor och fullt upp. läxor, prov och redovisningar.
men nej jag ska inte klaga denna gång utan nu ska jag säga att det kommer få veckorna att springa iväg och *POFF* så kommer det vara sommarlov. 39 skoldagar kvar sen sitter man där och får höra att man ska ha ett bra sommarlov. OM jag ska ha ;] men innan dess. plugga plugga! ska faktiskt vara så duktig att jag ska skriva klart engelska arbetet som innehåller 3 arbeten. har två kvar så bara att sätta igång för det ska vara klart i veckan.

men nu skiter vi i de och skriver roligare saker :)
såhär har min helg varit: super bra.
 fredag - slutade skolan tidigt så följde med kajsa som skulle klippa sig, vi letade upp en frisör som hade tid sen när hon var klar så drog vi hem till henne en stund för orkade inte gå runt på stan för det var kallt och hemskt plus att det var ett par timmar kvar innan stefan skulle vara i örebro så tog bussen hem t henne och hon frescha sig lite. sen in t stan igen för min del och gick t resecentrum och möte stefan :)! och vi gick och kollade efter en telenor affär men gick inge vidare så tog bussen t mariberg och han gick därifrån suuper cp lycklig med sin iphone. haha! pappa fick komma och hämta oss eftersom det tog så lång tid för stefan så missa vi bussen haha. vart en sväng in på jula innan vi till slut kom hem! på kvällen vart det film och massa skratt hemma hos ida :)

lördag -
låg och slöa i sängen och misshandla mongot lite och så :) rätt ska va rätt ju liksom. men till slut efter att ha dampat lite och ringt ellen 30 ggr så ringde hon upp! SHE SHOULD THANK GOD FOR THAT haha. vart att hon och micke kom och hämta oss så åkte vi till hallsberg och hyrde film och upp till micke och flumma, massa skratt åt klockrena kommentarer sen massa filmmys! filmen var helt weird men ellen valde film så inte konstigt! julia kom hem från spanien också !!! HAPPY

söndag - glad-ledsen-glad dag. behöver man säga mer än det ;o njee kanske inte. stefan och ida fick mig måbra iaf! ni är guld. pappa och jag skjutsa stefan till station i kumla efter fyra, fett trist jao. efter det drog vi förbi syster lina ett tag och hälsa på innan jag drog hem till ida och satt ute i solen och prata, sen vare dags att spela spel. uno och memory, verkligen mina bästa spel liksom! vann allt som vanligt :) eller inte.. men vart mängder av skratt vid köksbordet och datorn på kvällen.

tack för helgen :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0